Saqlash joyi
KUAF-logo «TASDIQLAYMAN»
Akademik ishlar boʻyicha prorektor
I. Gʻ. Mamajonov
________________________
«____»________________ 2025-yil

 

Boshlangʻich matematika

fani boʻyicha sillabus

 

1. Umumiy maʼlumotlar

Akademik daraja bakalavr Taʼlim yoʻnalishi 60110400 - Boshlangʻich taʼlim
Oʻqish davomiyligi (yil) 4 Semestr 8
Fan nomi Boshlangʻich matematika Fan kodi PRMAT201
Taʼlim shakli kunduzgi Fan turi majburiy
Taʼlim tili Oʻzbek Modulning davomiyligi 15 hafta
Fanga ajratilgan kredit ECTS:    5    Baholash shakli oraliq: yozma
joriy: amaliy mashgʻulot
yakuniy: test
Ajratilgan akademik soat hajmi 300 Auditoriya soatlari taqsimoti maʼr amal
120
(aud)
180
(must)
60 60
 

2. Fan maqsadi

Talabalarda fundamental matematik bilimlarni shakllantirish, ularga asosiy arifmetika, geometriya va algebra, jumladan raqamlar, amallar, geometrik shakllar, oʻlchovlar, miqdorlar va oddiy tenglamalarni oʻrgatish, shuningdek, mantiqiy fikrlash, mavhum fikrlash va fazoviy tasavvurni rivojlantirish, matematik tushunchalar va qonuniyatlarni tushunish va ularni hayotda qoʻllash koʻnikmalarini shakllantirish.

3. Fanni oʻzlashtirish uchun zarur boshlangʻich bilimlar

1. Boshlangʻich bilimlar talab etilmaydi.

4. Taʼlim natijalari

4.1. Bilimlar jihatidan:

  • Boshlangʻich matematika kursi, toʻplam tushunchasi, uning elementi, turlari, berilish usullari, toʻplamlar kesishmasi va birlashmasi, ular ustida bajariladigan amallar, moslik va munosabatlar, kombinatorika elementlari, matematik tushuncha, mulohazalar va ular ustida amallar asosiy turlari haqida dastlabki maʼlumotga ega boʻlishi kerak.

4.2. Koʻnikmalar jihatidan:

  • Predikatlar, ular ustida amallar, algebraik operatsiyalar, algoritm tushunchasi, nomanfiy butun sonlar, ayirmasi va koʻpaytmasi, sanoq sistemasi, nomanfiy butun sonlar munosabatida
  • boʻlinish munosabatini bilish va koʻnikmalariga ega boʻlishi kerak.

5. Fan mazmuni

5.1. Maʼruza mashgʻulotlari mazmuni

Mavzu va rejalar soatlar hajmi
1.

To‘plam haqida umumiy ma’lumot

  1. 1. Toʻplam tushunchasi, uning elementi.
  2. 2. Boʻsh toʻplam.
  3. 3. Chekli va cheksiz toʻplamlar.
  4. 4. Toʻplamlarning berilish usullari.
  5. 5. Tеng va universal toʻplamlar.
  6. 6. Toʻplam osti.
  7. 7. Eylеr-Vеnn diagrammalari.
2
2.

To‘plamlar kеsishmasi va birlashmasi

  1. 1. Toʻplamlarning kesishmasi.
  2. 2. Toʻplamlarning kesishmasining xossalari.
  3. 3. Toʻplamlarning birlashmasi.
  4. 4. Toʻplamlarning birlashmasining xossalari.
2
3.

To‘plamlar ustida amallar.

  1. 1. Toʻplamlar ayirmasi.
  2. 2. Toʻldiruvchi toʻplam.
  3. 3. Toʻplamlar ayirmasining xossalari.
  4. 4. Toʻplamlarning Dekart koʻpaytmasi.
  5. 5. Dekart koʻpaytmasining xossalari.
2
4.

To‘plamlar orasidagi moslik

  1. 1. Ikki toʻplam orasidagi moslik.
  2. 2. Toʻplam orasidagi moslikka doir misollar.
  3. 3. Moslik turlari
2
5.

To‘plamdagi munosabat, uning xossalari

  1. 1. Toʻplam elementlari orasidagi munosabat.
  2. 2. Toʻplamdagi munosabatning grafi va grafigi.
  3. 3. Munosabat xossalari
2
6.

Kombinatorika elеmеntlari

  1. 1. Kombinatorika masalalari.
  2. 2. Yigʻindi qoidasi va koʻpaytma qoidasi.
  3. 3. Takrorlanadigan oʻrinlashtirishlar.
  4. 4. Takrorlanmaydigan oʻrinlashtirishlar.
  5. 5. Takrorlanmaydigan oʻrin almashtirishlar.
  6. 6. Takrorlanmaydigan gruppalashlar.
  7. 7. Takrorlanmaydigan gruppalashlarning xossalari.
2
7.

Matеmatik tushuncha

  1. 1. Real va abstrakt tushuncha.
  2. 2. Tushunchaning hajmi va mazmuni.
  3. 3. Tushunchani taʼriflash usullari.
  4. 4. Tushunchalar orasida munosabat.
2
8.

Mulohazalar va ular ustida amallar.

  1. 1. Mulohazalar haqida umumiy tushuncha.
  2. 2. Sodda va murakkab mulohazalar.
  3. 3. Mulohazalar ustida bajariladigan mantiqiy amallar.
  4. 4. Mulohazalar dizyunksiyasi uning xossalari.
  5. 5. Mulohazalar implikatsiyasi uning xossalari.
  6. 6. Mulohazalar ekvivalensiyasi, uning xossalari
2
9.

Predikatlar va ular ustida amallar

  1. 1. Predikatlar haqida umumiy tushuncha.
  2. 2. Predikatlar inkori.
  3. 3. Predikatlar konyunksiyasi.
  4. 4. Predikatlar dizyunksiyasi.
  5. 5. Predikatlar implikatsiyasi
2
10.

Kvantorlar va ularning turlari

  1. 1. Predikatlarni mulohazalarga aylantirish.
  2. 2. Kvantorlarning turlari.
  3. 3. Kvantorlar qatnashgan mulohaza inkorini yasash.
2
11.

Teoremaning tuzilishi va turlari

  1. 1. Teoremaning tuzilishi haqida umumiy tushuncha.
  2. 2. Matematik isbotlar. Deduktiv mulohazalar.
  3. 3. Toʻliqsiz induksiya.
  4. 4. Fikrlarning rostligini isbotlash ustillari.
2
12.

Binar algebraik operatsiyalar

  1. 1. Algebraik operatsiya tushunchasi.
  2. 2. Algebraik operatsiya taʼrifi.
  3. 3. Algebraik operatsiyalarga misollar.
2
13.

Nomanfiy butun sonlar to‘plami. Nomanfiy butun sonlar yig‘indisi va ayirmasi

  1. 1. Natural son va nol tushunchasining vujudga kelishi haqida qisqacha tarixiy maʼlumot.
  2. 2. Nomanfiy butun sonlar toʻplamini tuzishdagi har xil yondoshuvlar.
  3. 3. Nomanfiy butun sonlarni taqqoslash.
  4. 4. Nomanfiy butun sonlar ayirmasi taʼrifi.
  5. 5. Nomanfiy butun sonlar ayirmasining mavjudligi va yagonaligi.
  6. 6. Yigʻindidan sonni va sondan yigʻindini ayirish qoidalarining toʻplamlar nazariyasi boʻyicha maʼnosi.
2
14.

Nomanfiy butun sonlar to‘plamida bo‘linish munosabatining ta’rifi va xossalari

  1. 1. Boʻlinuvchanlik munosabatlari.
  2. 2. Nomanfiy butun sonlar yigʻindisi va koʻpaytmasining boʻlinishi.
  3. 3. Tub va murakkab sonlarning xosslari.
  4. 4. Eratosfen gʻalviri.
2
15.

Sonlarning eng kichik umumiy karralisi va eng katta umumiy bo‘luvchisi, ularning asosiy xossalari

  1. 1. Sonlarning eng kichik umumiy karralisi.
  2. 2. Umumiy karralilik xossalri.
  3. 3. Sonlarning eng katta umumiy boʻluvchisi.
  4. 4. Eng kichik umumiy karrali va eng katta umumiy boʻlinuvchisi.
  5. 5. Sonlarni tub koʻpaytuvchilarga ajratish usuli.
2
16.

Kasr va manfiy son tushunchasini vujudga kelishi. Butun sonlar

  1. 1. Kasr tushunchasini vujudga kelishi haqida qisqacha maʼlimot.
  2. 2. Manfiy son tushunchasini vujudga kelishi haqida qisqacha tarixiy maʼlumot.
  3. 3. Son tushunchasini dastlabki kengaytirish.
  4. 4. Butun sonlar toʻplamining xossalari.
2
17.

17-Mavzu: Ratsional sonlar.

  1. 1. Kesmalarni oʻlchash.
  2. 2. Kasr tushunchasining kiritilishi.
  3. 3. Musbat ratsional sonlar.
  4. 4. Qoʻshish amalini aniqlash.
  5. 5. Ayirish amalini aniqlash.
2
18.

O‘nli kasrlar va ular ustida arifmetik amallarni bajarish algoritmi

  1. 1. Oʻnli kasrlar va ular ustida amallar.
  2. 2. Oddiy kasrlarni oʻnli kasrlarga almashtirish.
  3. 3. Cheksiz davriy oʻnli kasrlar.
2
19.

Haqiqiy sonlar. Irratsional son tushunchasi. Davriy bo‘lmagan cheksiz o‘nli kasr

  1. 1. Oʻlchovdosh boʻlmagan kesmalar.
  2. 2. Musbat haqiqiy sonlar va cheksiz oʻnli kasrlar
  3. 3. Musbat haqiqiy sonlar ustida amallar.
  4. 4. Haqiqiy sonlarni qoʻshish va ayirish.
2
20.

Sonlarni yaxlitlash qoidalari va taqribiy sonlar ustida amallar. Absalyut va nisbiy xato

  1. 1. Taqribiy hisoblashlar.
  2. 2. Taqribiy sonlarni koʻpaytirish va boʻlish.
  3. 3. Taqribiy sonlarning absolyut va nisbiy xatolari.
2
21.

Kompleks sonlar. Mavhum son tushunchasi. Kompleks son va uning turli shakllari

  1. 1. Kompleks son tushunchasi.
  2. 2. Kompleks sonning geometrik tasnifi.
  3. 3. Kompleks sonlar ustida amallar.
2
22.

Geometriya fani tarixi va tarkibi haqida

  1. 1. Geometriyaning vujudga kelishi haqida qisqacha tarixiy maʼlumot.
  2. 2. Maktabda oʻrganiladigan geometrik tushunchalar sistemasi.
  3. 3. Geometrik shakllar.
2
23.

Geometrik figuralar, ularning ta’rifi, xossalari va alomatlari

  1. 1. Uchburchaklar, ularning elementlari, turlari.
  2. 2. Teng yonli uchburchak va uning xossalari.
  3. 3. Toʻrtburchaklar, ularning turlari va xossalari.
  4. 4. Koʻpburchaklar.
2
24.

Geometrik masalalar yechish metodlari

  1. 1. Geometrik masalalarning turlari.
  2. 2. Yasashga doir geometrik masalalar haqida tushuncha.
2
25.

Ko‘pyoqlar. Aylanma jismlar

  1. 1. Koʻpyoqlar haqida tushuncha. Eyler teoremasi.
  2. 2. Prizma, parallepiped.
  3. 3. Aylanma jismlar.
  4. 4. Slindr, konus, shar.
2
26.

Miqdorlar va ularni o‘lchash

  1. 1. Miqdor tushunchasi.
  2. 2. Miqdorlarni oʻlchash tushunchasi.
  3. 3. Kesma uzunligi va uning xossalari.
  4. 4. Shaklning yuzi.
  5. 5. Jismning massasi va hajmi haqida tushuncha.
2
27.

Matnli masalalar

  1. 1. Matnli masala tushunchasi.
  2. 2. Matnli masala yechish metodlari.
  3. 3. Nostandart masalalar. Mantiqiy masalalar.
  4. 4. Boshlangʻich sinflardagi iqtisodiy va statistik masalalar.
2
28.

Tenglik, tengsizlik va tenglamalar

  1. 1. Sonli va oʻzgaruvchili ifodalar.
  2. 2. Sonli tenglik va tengsizlik. Ularning xosslari bir oʻzgaruvchili tenglama.
  3. 3. Teng kuchli tenglamalar va tengsizliklar haqida teoremalar.
2
29.

Harakatga oid masalalar

  1. 1. Masofa, tezlik va vaqt tushunchalariga oid sodda masalalar.
  2. 2. Ikki jism harakatiga oid masalalar.
  3. 3. Oʻrtacha tezlik va oqim boʻylab va oqimga qarshi harakat.
2
30.

Protsentga oid masalalar

  1. 1. Oʻrta qiymatlar va ularga oid masalalar.
  2. 2. Sonning berilgan protsenti va promilini topishga oid masalalar.
  3. 3. Berilgan protsentga koʻra sonni oʻzini topishga oid masalalar.
2
Jami 60

 

5.2. Amaliy mashgʻulotlar mazmuni

Mavzu va rejalar soatlar hajmi
1.

To‘plam haqida umumiy ma’lumot

  1. Toʻplam tushunchasi, uning elementi, boʻsh toʻplam, chekli va cheksiz toʻplamlar, toʻplamlarning berilish usullari, tеng va universal toʻplamlar, toʻplam osti, eylеr-Vеnn diagrammalari boʻyicha masalalar ishlash
2
2.

To‘plamlar kеsishmasi va birlashmasi

  1. Toʻplamlarning kesishmasi, oʻplamlarning kesishmasining xossalari, oʻplamlarning birlashmasi, toʻplamlarning birlashmasining xossalari mavzularida misol masalalar ishlash .
2
3.

To‘plamlar ustida amallar.

  1. Toʻplamlar ayirmasi, toʻldiruvchi toʻplam, toʻplamlar ayirmasining xossalari, toʻplamlarning Dekart koʻpaytmasi, dekart koʻpaytmasining xossalari.
2
4.

To‘plamlar orasidagi moslik

  1. Ikki toʻplam orasidagi moslik, toʻplam orasidagi moslikka doir misollar, moslik turlari mavzulari yuzasidan masalalar ishlash
2
5.

To‘plamdagi munosabat, uning xossalari

  1. Toʻplam elementlari orasidagi munosabat, toʻplamdagi munosabatning grafi va grafigi, munosabat xossalari
2
6.

Kombinatorika elеmеntlari

  1. Kombinatorika masalalari, yigʻindi qoidasi va koʻpaytma qoidasi, takrorlanadigan oʻrinlashtirishlar, takrorlanmaydigan oʻrinlashtirishlar, takrorlanmaydigan oʻrin almashtirishlar mavzular boʻyicha amaliy mashgʻulot
2
7.

Matеmatik tushuncha

  1. Real va abstrakt tushuncha,tushunchaning hajmi va mazmuni, tushunchani taʼriflash usullari, tushunchalar orasida munosabat
2
8.

Mulohazalar va ular ustida amallar

  1. Mulohazalar haqida umumiy tushuncha, sodda va murakkab mulohazalar, mulohazalar ustida bajariladigan mantiqiy amallar, mulohazalar dizyunksiyasi uning xossalari, mulohazalar implikatsiyasi uning xossalari, mulohazalar ekvivalensiyasi, uning xossalari.
2
9.

Predikatlar va ular ustida amallar

  1. Predikatlar haqida umumiy tushuncha, predikatlar inkori, predikatlar konyunksiyasi, predikatlar dizyunksiyasi, predikatlar implikatsiyasi.
2
Jami 18

Seminar mashgʻulotlari uchun mavzu kiritilmagan yoki ushbu sillabusda Seminar oʻtish nazarda tutilmagan

Laboratoriya mashgʻulotlari uchun mavzu kiritilmagan yoki ushbu sillabusda Laboratoriya oʻtish nazarda tutilmagan

6. Mustaqil taʼlim topshiriqlari

Mavzu

 

 

7. Foydalanilgan adabiyotlar:

7.1. Asosiy adabiyotlar

7.2. Qoʻshimcha adabiyotlar

7.3. Axborot manbaalari

 

Axborot resurs markazi boshligʻi ______________ G. Qodirova

8. Fanni baholash mezoni va rejasi

8.1. Talabalar bilimini baholash turlari

Mazkur fandan talabalar bilimini baholashda uchta nazorat turidan foydalaniladi. Joriy baholash (JB), oraliq imtixon (OI), yakuniy imtixon (YaI)

Joriy baholash (JB). Ushbu nazorat turi semestr davomida toʻplanib boriladi va quyidagilardan tarkib topadi:

- Workshop. Talabaning mashgʻulotlarda faolligi va unga berilgan savollarga bergan javobi baholanib boriladi;

- Mustaqil ish. Fanning xususiyatidan kelib chiqib, talaba yakka yoki mini guruhlarga boʻlingan holda berilgan vazifalarni taqdimot / media / hisobot / dastur koʻranishida himoya qiladi;

- Vazifa / topshiriqlar. Har bir talaba individul tarzda oʻqituvchi tomonidan berilgan muammoli vaziyat / masala / topshiriqlarni taqdimot / hisobot / dastur koʻrinishida oldindan fan oʻqituvchi bergan namuna asosida bajaradi;

- Davomat. Talabaning dars mashgʻulotlariga qatnashganlik ulushidan kelib chiqib baholanadi.

Oraliq imtihon (OI). Ushbu nazorat turi semestrning (8-haftasida) belgilangan kun davomida oʻtkaziladi. Fan oʻqituvchisi oraliq imtihon shakli va oʻtkazish tartibi toʻgʻrisida talabalarni fan modulini dastlabki darslarida xabardor qiladi.

Yakuniy imtihon (YI). Modul yakunlangandan soʻng yakuniy imtixonlar haftasida test shaklda olinadi. Unda quyidagilar aks etadi:

8.2. Talabalar bilimini baholash mezoni

Nazorat turlari Izoh Ball Oʻtkazilish vaqti (boshlanishi – tugashi)
Joriy baholash (JB)
1. Workshop Talabaning interfaolligi, mashgʻulotlarda ishtiroki 5 3-13-hafta(lar) davomida
2. Mustaqil ish Taqdimot / media / hisobot / dastur shakllarda amalga oshiriladi 10 1-13-hafta(lar) davomida
3. Vazifa / topshiriqlar Taqdimot / hisobot / dastur koʻrinishida rasmiylashtiriladi 10 1-13-hafta(lar) davomida
4. Davomat Talabaning amaliy dars mashgʻulotlariga qatnashganlik ulushidan kelib chiqib baholanadi. 15 1-13-hafta(lar) davomida
Jami 40  
Oraliq imtihon (OI)
1. Yozma Oraliqqacha oʻtilgan mavzular yuzasidan tayyorlangan. 20 8-hafta
Jami 20  
Yakuniy imtihon (OI)
1. Test Oʻtilgan mavzular yuzasidan testlar 40 Oʻquv jarayoni tugagandan soʻng
Jami 40  
Hammmasi 100  

8.3. Qoʻqon universitetida baholash tavsifi

Baho Foiz GPA
A+ 95-100 4.5
A 90-94 4.0
B+ 80-89 3.5
B 70-79 3.0
C+ 65-69 2.5
C 60-64 2.0
F 0-59 0

Izoh: Talaba 0-59 oraligʻida oʻzlashtirish koʻrsatkichiga yoki bir fanning 1/3 qismiga sababsiz qatnashmasa oʻqiyotgan semestrida mazkur fandan oʻzlashtirmagan (feyl), akademik qarzdor hisoblanadi. Oʻzlashtirilmagan fanlarni qayta oʻzlashtirish uchun talaba oʻrnatilgan tartibda fan oʻqituvchisi tomonidan berilgan topshiriqlarni bajarishi zarur.

Talabaning fan boʻyicha oʻzlashtirish koʻrsatkichini nazorat qilishda quyidagi mezonlar tavsiya etiladi:

a) aʼlo (A, A+) baho olish uchun talabaning bilim darajasi quyidagilarga javob berishi lozim:

  • fanning moxiyati va mazmunini toʻliq yorita olsa;
  • fandagi mavzularni bayon qilishda ilmiylik va mantiqiylik saqlanib, ilmiy xatolik va chalkashliklarga yoʻl qoʻymasa;
  • fan boʻyicha mavzu materiallarining nazariy yoki amaliy ahamiyati haqida aniq tasavvurga ega boʻlsa;
  • fan doirasida mustaqil erkin fikrlash qobiliyatini namoyon eta olsa;
  • berilgan savollarga aniq va loʻnda javob bera olsa;
  • konspektga puxta tayyorlangan boʻlsa;
  • mustaqil topshiriqlarni toʻliq va aniq bajargan boʻlsa;
  • fanga tegishli qonunlar va boshqa meʼyoriy-xuquqiy xujjatlarni toʻliq oʻzlashtirgan boʻlsa;
  • fanga tegishli mavzulardan biri boʻyicha ilmiy maqola chop ettirgan boʻlsa;
  • tarixiy jarayonlarni sharxlay bilsa;

b) yaxshi (B, B+) baho olish uchun talabaning bilim darajasi quyidagilarga javob berishi lozim:

  • fanning moxiyati va mazmunini tushungan, fandagi mavzularni bayon qilishda ilmiy va mantiqiy chalkashliklarga yoʻl qoʻymasa;
  • fanning mazmunini amaliy ahamiyatini tushungan boʻlsa;
  • fan boʻyicha berilgan vazifa va topshiriqlarni oʻquv dasturi doirisida bajarsa;
  • fan boʻyicha berilgan savollarga toʻgʻri javob bera olsa;
  • fan boʻyicha konspektini puxta shakllantirgan boʻlsa;
  • fan boʻyicha mustaqil topshiriqlarni toʻliq bajargan boʻlsa;
  • fanga tegishli qonunlar va boshqa meʼyoriy xujjatlarni oʻzlashtirgan boʻlsa.

c) qoniqarli (C, С+) baho olish uchun talabaning bilim darajasi quyidagilarga javob berishi lozim:

  • fan xaqida umumiy tushunchaga ega boʻlsa;
  • fandagi mavzularni tor doirada yoritib, bayon qilishda ayrim chalkashliklarga yoʻl qoʻyilsa;
  • bayon qilish ravon boʻlmasa;
  • fan boʻyicha savollarga mujmal va chalkash javoblar olinsa;
  • fan boʻyicha matn puxta shakllantirilmagan boʻlsa.

d) quyidagi hollarda talabaning bilim darajasi qoniqarsiz (F) baho bilan baholanishi mumkin:

  • fan boʻyicha mashgʻulotlarga tayorgarlik koʻrilmagan boʻlsa;
  • fan boʻyicha mashgʻulotlarga doir xech qanday tasavvurga ega boʻlmasa;
  • fan boʻyicha matnlarni boshqalardan koʻchirib olganligi sezilib tursa;
  • fan boʻyicha matnda jiddiy xato va chalkashliklarga yoʻl qoʻyilgan boʻlsa;
  • fanga doir berilgan savollarga javob olinmasa;
  • fanni bilmasa.

9. Imtihonga qoʻyilgan talab va koʻrsatmalar

1. Talaba imtihon nazorati qoidalarini buzgan hollarda, mazkur fandan imtihon bali bekor qilinishi haqida ogohlantiriladi.

2. Komissiya aʼzosi imtihon boshlanishini eʼlon qilgunga qadar imtihon varagʻini ochish taʼqiqlanadi.

3. Talaba uyali yoki boshqa aloqa vositalari, gadjetlarni oʻchirib, komissiya aʼzosi koʻrsatmasiga binoan oʻzidan uzoqlikda saqlashi shart. Kitob, manuskript, daftar va boshqa koʻmaklashuvchi materiallardan foydalanish mumkin emas.

4. Talabalar bir-biri bilan gaplashishi, imtihon varaqlarini koʻrsatishi, koʻchirtirishi, boshqalarni chalgʻitishi maʼn etiladi.

5. Oziq-ovqat va ichimliklarni auditoriyaga olib kirishi mumkin emas. Shifokor koʻrsatmasiga binoan dori-darmon, kichik idishdagi suv bundan mustasno.

6. Auditoriyadan ruxsatsiz chiqish mumkin emas. Xususan, imtihonning birinchi va oxirgi 10 minutida auditoriyadan chiqish taʼqiqlanadi. Talaba imtihon varaqasini muddatidan oldin topshirib chiqib ketgan holatda qayta auditoriyaga qoʻyilmaydi.

7. Komissiya aʼzosi imtihon tugashini eʼlon qilganidan soʻng, talaba yozishni toʻxtatadi va imtihon varaqlari yigʻilgunga qadar auditoriyani tark etmaydi.

10. Fan oʻqituvchisi toʻgʻrisida maʼlumot

Mualliflar:
Elektron pochta:
Tashkilot va kafedra: Qoʻqon universiteti Andijon filiali, Pedagogika, psixologiya va jismoniy madaniyat
Taqrizchilar:
Talabalarni erkin qabul qilish kuni: Chorshanba-Payshanba, soat 15:00 – 16:00, ______ – xona.

 

Sillabus Universitet Kengashining 2025 yil __________________ - sonli yigʻilish bayoni bilan tasdiqlangan.

 

Sillabus “Kompyuter injiniringi va raqamli texnologiyalar” kafedrasining 202____ yil ______________________ - sonli yigʻilish bayoni bilan maʼqullangan.

 

       

(imzo)

Gʻ. Xolbutayev

Akademik ishlar departamenti boshligʻi

(imzo)

B. Kurbanov

Fakultet dekani

(imzo)

M. K. Bakiyeva

Kafedra mudiri

(imzo)

Kiritilmagan

Fan oʻqituvchisi